loading...
منتظران ظهور
farzad بازدید : 64 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

خداوند متعال مي فرمايدمن بر وحدانيتم شهادت مي دهم،به اينكه خدايي جر من نيست،يكتاي بي شريكم،و محمد(ص)بنده و فرستاده ي من است.
بدانيد كه هر كس راضي به قضاي من نباشد و بر بلاي من صبر نكند و نعمتهايم را شكر و سپاس نگويد و بر عطاي من قانع نگردد و خدايي جز مرا برگزيند،از زير آسمان من خارج شود.
و هر كس صبح كند و محزون از دنيا باشد[يعني براي دنيا و در طلب دنيا غصه بخورد]مانند كسي است كه صبح كرده و بر من غضبناك است.
و هر كس كه به خاطر مصيبتي كه بر او وارد شده به نزد غير من شكوه كند،همانا از من نزد او شكايت كرده.
و هر كس به طمع مال بر ثروتمندي وارد شود  به خاطر غنا و ثروتش بر او تواضع كند،يك سوم دينش را بر باد داده.
و هر كس به خاطر مرگِ كسي،به صورتش لطمه بزند،مثل كسي است كه نيزه اي برداشته و با من به جنگ و ستيز برخاسته است.
و هر كس چوبي سر قبر مرده اي بشكند مانند اين است كه كعبه مرا ويران كرده است[به اين معنا كه نشانه قبر را خراب كند،چون در زمان هاي گذشته به جاي سنگ از چوب براي علامت گذاري استفاده مي كردند و از بين بردن يا شكستن علامت قبر به معناي بي احترامي به مردگان بوده است.]
و هر كس ابائي نداشته باشد كه ازچه راهي چه روزي به دست آورد بخورد من نيز ابائي ندارم كه او را از چه دري وارد آتش گردانم.
و هر كس در حال تكميل و رشد دادن دين خود نباشد،همانا در كاستي و نقصان است و هر كس در كاستي و نقصان باشد مرگ براي او بهتر است.
و هر كس به علم و دانشي كه آموخته عمل كند من نيز بر عملش بيفزايم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جهت تعجيل در فرج آقا امام زمان(عج)وسلامتي ايشان و 313 يار گرانقدرشان_____عدد صلوات مي فرستم.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 6,786
  • كپي برداري

    كپي برداري از مطالب بدون ذكر منبع غير مجاز است.